zigiss
ultras
Precizāka informācija būs tad,kad tiks uzsakta pašreklāmas akcija.Pašlaik ir daži objektīvi faktori,kas neļauj uzsākt pašreklāmas akciju.Tas ir laika jautājums.
Kas attiecas uz sektoru,tad šo jautājumu es vienpersoniski izlemt nedrīkstu.Jo vairāk,kad reāli nav uzsākta pašreklāmas akcija.Kad reāli
www.ultras.lv nav piesaistīti cilvēki-ieinteresētie;potenciālie fan-grupējuma pārstāvji.Daudzus jautājumus ir jāapspreiž kolektīvi.Pašlaik notiek priekšdarbi,lai pēcak visiem ir skaidrs,kas tas par zvēru,kas viņus aicina solidarizēties.Kas tas par zvēru,ar trompetistiem un bundziniekiem.Kas tas par zvēru ar saukļiem un jaunām dziesmām.Projekts atrodas aktīvā fāzē.Faktiski,tuvākajā laikā māksliniekam vajadzētu nobeigt fan-kluba simboliku.Kas pašlaik tiek jau vektorizēta(apstrādāta).Skiču līmenī fan-kluba simbolika ir uztaisīta.Bet,es taču neaktualizēšu fan-kluba simboliku,kas atrodas skiču līmenī.Tas ir puspabeigts darbs,kas var radīt nepareizu priekštatu par fan-klubu kopumā.
Atļāvos tik gari izteikties,jo vienlaicīgi centos atbildēt uz Edward uzdotiem jautājumiem.
Par fanu kvalitāti man ir grūti spriest.
Es zinu,ka Arēna Rīga hokeja fani prasmīgi,skaļi un izteiksmīgi dzied tās pašas vecās fanu dziesmas.Tātad,es secinu,ka ir milzīgs-neizmantots potenciāls.Fani hokejā ir dziedoši.Dziedoši un pietiekami skaļi,kad dzied vecās fanu dziesmas.Par fanu kvantitāti neko skaidri teikt es nemācēšu.Tas ir marketinga jautājums.Viss būs atkarīgs no tā,kā mēs,es domāju,fan-kluba organizātori,prasmīgi spēsim piedāvāt jaunu produktu fan-kultūrā.Cik prasmīgi spēsim noformulēt fan-kluba nozīmi.Cik prasmīgi spēsim noformulēt mērķus-nākotnes fīzijas.Cik prasmīgi būsim organizātoriskos jautājumos utm.
Par noformējumu.iesākumam būs fan-kluba iniciāļi.Divi lielformāta karogi 2.50mx3m-un viens baneris 1.50mx3.50m.
tas ir iesākumam.
īsumā tas arī viss.