Saulessirds wrote:
Atļaušos pateikt savu viedokli,lai arī visai nesen esmu sācis apostīt gaisu fan-kultūrā.
Principā,neredzu fundamentālu atšķirību,starp Mielava"Vai tu zini mana mīļā"un starp supu,kas tiek izpildīts uz izlases spēlēm futbolā.Bet, pieļauju,ka strēlnieku dziesmām uz doto brīdi nav vieta uz izlases spēlēm,piemēram,basketbolā un hokejā.Kas attiecas uz pārējo supu,būs nepieciešams laiks,lai arī kuzmiči aizrautos.Varbūt kuzmičiem vajag atsevišķi taisīt fonogramu,zem tradicionālajām melodijām,kas tiek izpildītas,piemēram,uz izlases spēlēm futbolā.Tāds nu ir tas skatītājs,kas atnāk uz spēli.Viņš ir pieradināts dziedāt zem fonogramas vai arī,kad pianists uztrinkšķina to vai citu melodiju uz sintizātora.
Pieradums,tā ir nespēja no kaut kā atteikties.
Ja tāda psihologiska parādība pastāv,kāpēc ar lauzni jālauž ši barjera,ja principā,var izmantot tās pašas metodes,ko kuzmiči psihologiski uzņem atvērti un ar entuziasmu.Tādejādi,pakāpeniski inovējot jaunus ritmus,jaunas melodijas,ar vecām metodēm,paralēli,pakāpeniski reformējot kopējās tendences,proti,patstāvīgi suportēt bez fonogramas.Pēdējo funkciju pilda suporteri no fan-klubiem,tajā vai citā sporta veidā.
Uz doto brīdi,man ir radies tāds iespaids,psihologiskā barjera tiek lauzta ar lauzni,kas savukārt,nav īpaši komfortabli ne priekš vieniem,ne priekš otriem.Viedokļu sadursme ir neizbēgama un ultras kustība,kā tāda, atrodas sadursmes epicentrā:"Un atkal tie ultras atnākuši te ar savām dziesmām."
Varbūt vajag gudrāk,ar viltību pieiet tam,kas tiek darīts.Un kopējās tendences nevis ar lauzni lauzt,bet izmantot tos pašu principu un mehānismu,kas līdz šim kuzmičus motivē dziedāt,pakāpeniski reformējot principus um mehānismu,lai ilgākā laika nogrieznī pāreja ir pakāpeniska.
lielākā daļa no šeit rakstītā ir pilnīgs buļļa sūcccc, kas ir vēl karts.
jau dafiga cilvēki tev ir mēģinājuši paskaidrot lietas, kas un kā, bet tu tiepies pretī
bļā
kas būs jāsāk lamāties ? PIETIEK RAKSTĪT HUIŅU BEZ PAMATOJUMA