Paga,džeki.Sanāk kaut kāds apburtais loks.Ja kā ir teikts,viss notiks tikai un vienīgi uz pašfinansēšanās principa,tad kādiem debesu brīnumiem ir jānotiek,lai domubiedri aritmētiski kuplinātu'Ultras Latvija'rindas?Es runāju par konstantu tendenci.Nu piemēram.2006.gadā mūsu rindas papildināja 300 stabili,aktīvi jaunpienācēji.2007.gadā mūsu rindas līdz tekošajam mēnesim sākot ar gada sākumu ir papildinājuši jau 500 stabili,aktīvi jaunpienācēji.Vērojam dinamiku.Redzam,ir zināms progress.Tātad mēs organizācijas ziņā visu daram pareizi.Paralēli tiek izstrādāti papildus motivācijas projekti,kas tiks inovēti sākot ar 2008.gada pirmo mēnesi ar mērķi uz gada beigām'Ultras Latvija"rindas kuplināt vēl uz 700-850 stabiliem,aktīviem jaunpienācējiem.
Nu tipa,kaut kāda elementāra politiskā līnija taču ir jāizstrādā.Citādi,ja nav progresa,fanu organizācija atrodas stagnācijā.Ja organizācija atrodas stagnācijā,ir jāmeklē mehānismi,kas iegrieztu organizācijas zobratus.
Tad nu lūk.Cik dinamiska ir fanu organizācijas struktūra,kas nepārsniedz pāris simts cilvēkus.Lūdzu pielabojies mani,ja es te braucu auzās.
Es tipa atnācu 29.09.08 uz īru krodziņu domādams,ka tur satikšu daudzskaitlīgu,dziedošu'Ultras'kori.Ar atribūtiem,noskaņojumu,alutiņu rokās un degsmi acīs.Uz pulkst,19:00 atnāca viens Andris.Es teikšu,baigi kolosāls džeks.Viegli komunicēt,ātri saprasties.Prīmā džeks.A kur pārējie?
Tātad,manuprāt,fanu organizācijā kaut kas buksē.Es protams runāju stipri subjektīvi.Izejot no pirmajiem iespaidiem,kas palika pēc 19.09.08.Es spriežu,ka buksē mārketings.Ultras nav ejošs projekts,jeb tirgus žargonā izsakoties,produkts.Paceļas jautājums.Kas ir nepieciešams un kādas ir iespējas uz tekošo brīdi;atsperoties no pašfinansēšanās principa.Ko ir iespējams izdarīt lietas labat,sagrabinot no 30 cilvēkiem pa piečukam?
Nē nu protams,var jau arī izvirzīt pieticīgus mērķus.Bet vai tas savukārt būs Ultras stilā?
Nē,nu.A davai izvirzam mērķi līdz KHL sezonas beigām kļūt par dominējošo fanu klubu Latvijā.Es domāju nevis'Ultras Latvija'fanu organizācijas mērogā.Bet DinamoRīga fanu kluba līmenī."Ultras Latvija'apakšstruktūras līmenī.Izvirzam mērķi ne tikai kļūt par dominējošo spēku fanu klubu virtuvē Latvijā,bet absolūta dominance Arēna Rīga uz KHL ar DinamoRīga piedalīšanos.Paralēli drīkstam nolikt mērķi līdz sezonas beigām panākt to,ka funkcionāriem no arēnas un kluba saimniecības būs izdevīgāk ar mums pa tiešo sadarboties.Nevis ka tur džeki no cita fanu kluba piedāvā biļetes pa lēto uz hokeja spēlēm.Nē nu.Tas jau ir baigi feini,ka tāda iespēja paveras.Bet pats princips,ka tas notiek caur trešajām personām spiež uz patmīlību
Citiem vārdiem sakot.Par ko es te tagad cepos.Var izvirzīt pieticīgus mērķus un var izvirzīt ambiciozus,lielus mērķus.Jūs mani protams atvainojiet.Es tak ar labu sirdi te celāju šos jautājumus.Uzņēmuma direktors,direktors,šī vārda vistiešākajā nozīmē pie kura es strādāju reiz teica'Nenostādi sev mazus mērķus dzīves ceļā.Noliec sev lielu mērķi un visi mazie mērķīši paralēli īstenosies.'
Gribu pacelt jautājumu.Uz doto brīdi"Ultras Latvija'un kolektīvs mērķis,tā ir utopija,vai dzīves realitāte.Ja dzīves realitāte,tad kāds ir'Ultras Latvija'kolektīvais mērķis?
Paldies,ja jums pietika pacietības izlasīt līdz galam.